seilskute

Torsdag 14. november inviterte Moss Sjømannsforening medlemmer, ledsagere og venner med på busstur til Sandefjord og ferge videre til Strømstad.

Det var vår eminente turarrangør Trond Evensen som hadde sydd det hele sammen. Bussen var fylt opp med medlemmer og ledsagere av foreningen og deres venner.

Trond ønsket velkommen ombord og stemningen var svært god da Trond til stadighet kom med sine artigie fortellinger. Han hadde også regnet ut gjennomsnittsalderen til deltakerne, men den røper vi ikke her.

Vi var i god tid fremme i Sandefjord. Der ble det tid til et besøk i havnekroa før vi fikk utdelt billetter og ombordstigning i Color Line Viking. Reserverte bord var en fordel. Det var mange folk med båten, og køen til matfatet ver i begynnelse em liten utfordring. Men det var nydelig julemat på alle fat, selv til de som valgte å vente en stund. Dessuten var det fri drikke til. Det var jo et pluss. Innkjøp av juledrammen ble det også god tid til

Gode å mette med klirring i posen, gikk vi ombord i bussen som tok oss via Nordby på vei hjem. Her ble det kun en kort stopp. Det viktigste var allerede handlet. Alle kom vel hjem, med flere passende stopp på veien.

Vi takker igjen Trond Evensen for et flott opplegg og arbeidet som ligger bak.

Med vennlig hilsen en deltaker.

Per Otto Karlsen og Harry Kristiansen på tur til Strømstad

Per Otto Karlsen og Harry Kristiansen på tur til Strømstad.

Thorolf Johnsen på tur til Strømstad

Thorolf Johnsen tror vi, på tur til Strømstad.

Heine Hansen på tur til Strømstad

Heine Hansen på tur til Strømstad.

Innhold © Moss Sjømannsforening. Webdesign ©2013-2019 Web Norge