Moss Sjømannsforening er en forening for aktive og tidligere sjøfolk, sjøfartsinteresserte personer som er eller har vært knyttet til maritimt virke og personer som har gjort en stor innsats for foreningen.

Vi møtes til medlemsmøter og spiseaftner hvor det serveres skipskost slik sjøfolk er vant til. Vi har medlemsmøter 1. gang pr.mnd. Vanligvis på onsdager.

Vi tilbyr også våre lokaler for utleie. (Ta kontakt med Odd Felle på mobilnr: 91 56 71 10)

Liv Skaar Syvertsen valgt til Æresemedlem.

Æresmedlem Liv Skaar Syvertsen

På den 37. Ordinære Generalforsamling ble Liv Skaar Syvertsen valgt til Moss Sjømannsforenings første kvinnlige Æresmedlem.

Liv Skaar Syvertsen har vært medlem siden 1979. Hun var spesielt aktiv i Festkomiteen i flere år etter restiftelsen av foreningen. Liv har vært varamedlem til vår revisor i 10 år. Hun gjorde en flott innsats da foreningen arrangerte Landsmøte på Jeløy Radio i 2009. Liv har vært varamedlem til styret i mange år. Nå er hun fast styremedlem og hun er også leder av Festkomiteen. Liv er med andre ord et meget aktivt medlem. Hun er tidligere tildelt Sølvknopen.

Æresmedlem Liv Skaar Syvertsen

Æresmedlem Liv Skaar Syvertsen.

Innhold © Moss Sjømannsforening. Webdesign ©2013-2022 Web Norge